RIAN4YOU Hungary Nyelviskola Dunakeszi
   RIAN4YOU Hungary Nyelviskola Dunakeszi   RIAN 4 YOU Hungary Nyelviskola Dunakeszi

>

Miért jó Önnek, ha nálunk tanul?

>

Tanulóink véleménye

>

Beiratkozás és szintfelmérés

>

Nyelvtanfolyamok

>

Oktatási helyszínek

>

Órák kezdési időpontja

>

Elérhetőség

>

Kedvezmények

>

Nyelvvizsga

>

Nyelvvizsga garancia

>

Próbavizsga

>

Információkérés

>

Panaszkezelés

>

Ügyfélfogadás

>

Angol nyelvtanfolyam

>

Német nyelvtanfolyam

>

Angol tanfolyam kisvállalkozások részére

>

Oktatási szintek - tanfolyam kínálat

>

Referenciák

>

Álláslehetőség

>

Hasznos oldalak

>

Hogyan tanuljak meg angolul vagy németül?

>

Tanáraink, tanulóink, képek

>

Angoltanfolyamok

>

Angol - német nyári nyelvi gyerektábor

>

Cégismertető

>

Céljaink

>

Adatvédelem

>

Információ a telc nyelvvizsgáról

>

Információ a LanguageCert nyelvvizsgáról

>

Impresszum

>

Szerzői jogok
 
   ENGLISH      DEUTSCH
   MAGYAR
 

Impresszum


    Vállalkozás adatai:
    Cégnév: RIAN 4 YOU HUNGARY Nyelviskola Kft.

    Székhely: 2120 Dunnakeszi, Márton Áron utca 27.

    Levelezési cím: 2120 Dunakeszi, Márton Áron utca 27.

    Telefonszám: +36-20-343-0820

    E-mail: info@rian4you.hu

    Adószám: 12707553-2-13

    Cégjegyzékszám: 13 09 088924

    A céget bejegyző hatóság: Pest Megyei Bíróság mint Cégbíróság

    Bejegyezve: 2001. augusztus 27.

    Dunakeszi Város Jegyzője által kiadott engedély száma:16635/2/2002.

    ÁNTSZ Városi Intézete engedély száma: 12-491/2001.

    Tűzoltóparancsnoksági engedély száma:922/2001.

    engedély/ Nyilvántatási szám: B/2020/004531

    Kamara: Pest Megyei és Érd Megyei Jogú Városi Kereskedelmi és Iparkamara

    Felettes szerveink:
    Dunakeszi Város Jegyzője 2120 Dunakeszi, Fő út 25. Tel.: 06-27-341-559.

    OKTATÁSI HIVATAL Köznevelési Akkreditációs és Nyelvvizsgáztatási Akkreditációs Osztály Levelezési cím: 1363 Budapest, Pf. 112. Ügyfélszolgálat (kizárólag személyesen): 1122 Budapest, Maros utca 19-21. Telefon: +36-1-374-2135.



    Jogérvényesítési lehetőségek:
    Az Fgytv 29. § 11. bekezdése alapján a Vállalkozást a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. A Vállalkozás székhelye szerint illetékes Békéltető Testület neve:

    Pest Megyei Békéltető Testület

    1119 Budapest, Etele út 59- 61. II. em. 240.
    Telefon/Fax: (+36-1) 269-0703 (+36-1) 784-3076 (+36-1) 784-3149

    E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu

    A vállalkozást együttműködési kötelezettség terheli a Békéltető Testület előtti eljárásban. Ennek keretében köteles egyrészt a törvényben rögzített tartalommal és határidőn belül válasziratát megküldeni a Békéltető Testület számára, másrészt a békéltető testületi meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételének biztosítására.
    Amennyiben a Vállalkozás székhelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyében van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.
    Vállalkozásunk eddigi működése során igyekezett és a jövőben is igyekezni fog a panaszokat megelőzni oly módon, hogy ügyfelei teljes körű elégedettségére törekszik termékeivel, szolgáltatásaival.

    Európai uniós platform jogviták rendezésére:

    Ha a vásárolt termékkel vagy szolgáltatással kapcsolatban panasszal kíván élni, akkor igénybe veheti az európai uniós online vitarendezési platformot is (ODR), amelyet itt érhet el:

    http://ec.europa.eu/consumers/odr/

    Panaszkezelés:
    A Szolgáltató minden tőle elvárhatót megtesz annak érdekében, hogy szolgáltatásaival valamennyi Vásárló teljes mértékben elégedett legyen. A Szolgáltató működésével, termékeivel, szolgáltatásaival kapcsolatos észrevételeket, panaszokat az ügyfélszolgálatnak lehet bejelenteni. Az ügyfélszolgálat az ügyet kivizsgálja és a vizsgálat eredményéről írásban tájékoztatja a bejelentőt.

    A fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény (Fgytv.) írásbeli panaszkezelésre vonatkozó szabályai alapján a panasz kezelésének módja:

    A Vásárló panasszal fordulhat az ügyfélszolgálati munkatárshoz.

    Panasz érkezhet e-mailen, postai levélben, vagy a Weboldalon működő üzenetküldő űrlapon.

    Minden esetben a panaszt felvevő az ügyvezetőt értesíti, aki kitölti a panasznyilvántartást, meghatározza az intézkedés módját, és az intézkedés határidejét. Az ügyvezető köteles minden felvett panasszal kapcsolatos intézkedésről a panasztevőt is tájékoztatni.

    A Szolgáltató köteles a fogyasztók írásbeli panaszát annak beérkezését követően 30 napon belül írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt, továbbá a panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles.

    Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságoknál. Amennyiben a Vásárló fogyasztói jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról. A hatáskörrel és illetékességgel rendelkező hatóságok listája és elérhetőségei a http://jarasinfo.gov.hu holnapon érhetők el.

    Tárhelyszolgáltató adatai:
    Cégnév: Port Kft.

    Cím: 9200, Mosonmagyaróvár, Szent István király út 60.

    Telefonszám: +36/96/566-095 vagy +36/20/9353-225

    E-mail: info@webtar.hu

    Honlap: www.webtar.hu


      E-mail: info@rian4you.hu Telefon: 06(27)349670 Mobil elérhetőség: 06(20)3430820 Beiratkozás: Dunakeszi, Verseny u. 8-10. Ügyfélszolgálat: Iroda nyitvatartása hétfőtől csütörtökig 09.00-12.00 és 16.00-18.30 között. Postacím: 2120 Dunakeszi, Márton Áron u. 27. Nyilvántartási szám: B/2020/004531


      © 2001 PONTHU 2001. Informatikai Bt. All rights reserved.